Adres: ul. Wojska Polskiego 5A/12, II piętro, pok. 7
Tel: (89) 741 33 07, wew. 6, fax (89) 741 33 07, wew. 9

 

Do zadań Stanowiska ds. dodatków mieszkaniowych, dodatków energetycznych i pozyskiwania funduszy pozabudżetowych należy w szczególności:

1. Prowadzenie postępowań w sprawach o przyznanie dodatku mieszkaniowego i energetycznego:

1) Przyjmowanie wniosków o przyznanie dodatku mieszkaniowego i energetycznego,

2) Ewidencja w systemie komputerowym,

3) Weryfikacja danych zawartych we wnioskach,

4) Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Ośrodka,

5) Przeprowadzanie wywiadów środowiskowych u osób ubiegających się o przyznanie dodatku mieszkaniowego,

6) Wydawanie decyzji w sprawach dodatków mieszkaniowych i energetycznych na podstawie upoważnienia Wójta i Rady Gminy.

2. Rozpatrywanie odwołań od decyzji administracyjnych.

3. Przygotowywanie list wypłat.

4. Współpraca z administratorami budynków mieszkalnych znajdujących się na terenie gminy Mrągowo:

1) dostarczanie decyzji i list wypłat,

2) prowadzenie korespondencji,

3) ustalanie zadłużeń osób korzystających z wypłat dodatku mieszkaniowego i energetycznego.

5. Prowadzenie analiz przyznanych i wypłacanych dodatków mieszkaniowych i energetycznych.

6. Sporządzanie sprawozdań.

7. Monitorowanie zmian w przepisach o dodatkach mieszkaniowych i energetycznych i w innych przepisach mających związek z przyznawaniem dodatków.

8. Udzielanie informacji w sprawie dodatków mieszkaniowych i energetycznych.

9. Pozyskiwanie środków ze źródeł pozabudżetowych.